loading...
حجاب اسلامی
فاطمه ها بازدید : 7 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)


برای بار اول رفته بودیم بیمارستان و با روپوش سفید تو راهروهای بیمارستان قدم میزدیم! از روبرو یه خانم بدحجاب میومد که با تلفن حرف میزد. وقتی داشت از کنارم رد میشد، بهش گفتم: خانم گلوتون خیلی پیداست. و رد شدم. یه خانمی گوشوارش پیدا بود، دوستم با اشاره بهش گفت . تو حیاط بیمارستان یه خانمی با یه ساق تنگ بود. بهش گفتم: خانم ساقی که پوشیدید، خیلی تنگه. اون خانمم فک کنم گفت باشه!
برام جالب بود که با این روپوش سفید، راحت میشه امربمعروف کرد و مردم هم راحت تر میپذیرفتن. دوستانی که در بیمارستان ها هستید، از موقعیتی که دارید استفاده کنید که حرفتون خیـــــلی اثر داره!
یه دخترخانم بیماری روی تخت بیمارستان نشسته بود و روسریشو درآورده بود. دیدمش و شوکه شدم. اما کاری نکردم. در اتاق بسته شد و من خدا رو شکر کردم! یهو یه آقایی برای تمیز کردن اتاق، درو باز کرد و وارد شد و من که همون کنار وایساده بودم، مثل اسپایدر من(!) خودمو پرتاب کردم تو اتاق و به دختره گفتم: روسریتونو بپوشید! پوشید.
دفعه دوم که رفتیم بیمارستان، بیمارمون یه آقایی بود که متأسفانه مشروب مصرف میکرد. قبلاً هم همچین موردی دیده بودم. اما هر جور با خودم کلنجار رفتم دیدم هیچ رقمه نمیشه بیخیال شم. بعد از گرفتن شرح حال، بهشون از مضرات(!) مشروب کمی توضیح دادم. خدارو شکر خوب بود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
…..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` نتايج حاصل از اين نوشتار عبارتند از: 1)حجاب در لغت به دو معناي مانع و پوشش آمده است؛ 2)در قرآن كريم نيز حجاب به معناي مانع به كار رفته است؛ 3)در اصطلاح فقها حجاب را به معناي پوشش به كار رفته است؛ 4)در قرآن كريم به سه گونه حجاب اشاره شده است كه عبارتند از: حجاب پوششي، رفتاري و گفتاري؛ 5)فلسفه حجاب در قرآن عبارت است از: پاسخ به ميل فطري، مهار میل به خود نمایی و کاهش التهاب‌های جنسی الان به نظر شما این دخترایی که حجاب ندارن و می تونم بگم در واقع برهنه هستن به نظر شما عفاف دارن الان؟؟؟ باید بدونید که عفاف به دنبال حجاب میاد..این دو تا لازم و ملزوم همدیگه ان …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` حجاب تنها گنجی است که تمام نشدنی ست.. حجاب حفاظی است درمقابل تیرهای زهرآگین چشم نامحرم... حجاب یعنی حجاب نه هیچ چیز دیگر... امام علی(ع) در وصیت خویش به امام حسن(ع) فرمود:با پوشش و حجابی که برای همسرانت قرار می دهی،چشم آنان را از حرام و هوس باز دار چرا که حجاب برای آنان ثبات و آرامش بیشتری به ارمغان می آورد.از خروج بی رویه زنان از منزل جلوگیری کن زیرا مفاسد دارد و اشخاص نامطمئن را در خانه بر آنان وارد نکن.نامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 165
  • بازدید کلی : 2,465
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ

    کد حرکت متن دنبال موس

    PlaySong.IR

    دریافت کد خوش آمدگویی style="text-align: center;">