loading...
حجاب اسلامی
فاطمه ها بازدید : 8 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در جامعه من همه چادر پوشن

 

    چادري ميخوام كه تك باشه چادر طوري نازك گلدار؛ كفش ورزشي ؛ كمي هم مو بيرون ؛ آرايش سبك ؛ خوبه ؛ حالا  جامعه بهم نگاه مي كنه (هرچند معني دار باشه)

 

در جامعه من همه مانتو می پوشن

از هر رنگ مانتويي گرفته  و از هر جنسي كه بگي هس مي خوام ديده بشم مانتو اسپورتي تنگ؛ هرچه كوتاهترتر بهتر؛ آستين بالا ؛ يه شال سرم ؛ بي جوراب ؛ موها رنگ و وارنگ ؛ كيف دخترونه بغلم ؛ حالا ديده ميشم

 

جامعه من حجاب نداره  زن و مرد لباسشون فرقي نمي كنه

مي خوام ديده بشم تي شرت رنگي تنم؛ چند گوشواره بزرگ رو گوشام ؛ آدامس توي دهنم؛ آرايش عجيب موهام؛ اینجوری جامعه بهم نگاه ميكنه

 

جامعه من حداقل پوشش را داره

مي خوام ديده بشم از تنم مايه مي زارم لباسم شبيه لباس شناست  پوست تنمو رنگي و نقاشي مي كنم  جامعه نيم نگاهي بهم ميكنه باز هم راضيم

 

جامعه من لختن

نگاه جامعه را ميخوام به خودم جلب كنم سيگار را رو تنم خاموش ميكنم ؛ پوستمو با چاقو خط خطي مي كنم و حروف برجسته آهني را روي آتيش گذاشته و اسمم رو ؛  روي تنم  داغ مي زنم  حالا جامعه بهم نيگاه ميكنه

 

در جامعه من كاري نشده كه براي ديده شدن نكرده باشن

ميخوام جامعه منو بشناسه خودمو روي بلند ترين برجك حلق آويز ميكنم

در دنياي من آدما براي مشهور شدن و ديده شدن دست به هر كاري زدند

از غربت ؛ از دربدري ؛ از عقده اي شدن ؛ از انتقام ؛ از مكاتب توخالي ؛ از عشق دروغين ؛ از ديده شدن براي هر سليقه اي خسته شده ام اه...

اه اصلا این دیگران کین که من میخوام هی بهم نیگا کنن وبهم ایول بگن؟اصلا من جدیدترین مد روز روهم بزنم مگه می تونم نظر همه رو به خودم جلب کنم؟همین همکلاسیم مهشید، تازگی ها یه مانتو خریده آخرین مدل ،ناکس نمیدونم از کدوم فروشگاه خریده ،

شیلا:" دیدی مانتوشو ؟چقدر نازه تازه مد شده؟"

الینا  :”خوش به حالش چه بابای پولداری  داره .هی روزگار..."

دینا :"وای آخه کجاش قشنگه؟انگار جرش دادن .شده مثل انسان های اولیه !"

ساسان:"بچه ها دختره رو نیگا فکر می کنه خیلی خوشگله بیچاره .تورو خدا یه نیگا بش بکنید ضایع نشه"

پیمان:"حالا اینم بدک نبود ، میخوام ببینم فردا چه مدلی می خواد بپوشه "

....

مهشید:"بار الها!بازم ساسان خوشش نیومد،اشکال نداره در عوض شیلا و الینا عاشق لباسای منن.

ولی دیناچی ؟ لینا چی ؟مینا چی ؟نیما چی ؟شیما چی ؟سیما چی؟سینا چی ؟...

اصلا می خوام ازاین به بعد فقط برا خودم لباس بپوشم  چه بقیه دوست داشته باشن چه نداشته باشن .مگه خودشون چه لباسای فاخروزیبایی تنشونه؟

 

کاش می شد یه نفر بود که از همه بهتر بود تا فقط اون بهم نگاه می کرد وتحسینم می کرد.یه نفر؟فقط یه نفر؟

آره یادم اومد یه نفر که عاشقانه منو دوست داره ومنتظره که منم صداش کنم .یه نفر که هیچ وقت روبروم چیزی نمیگه وپشت سرم چیز دیگه .یه نفر که خیلی زودتر از این همه آدم ازم راضی می شه .یه نفر که اگه اون بهش نگاه کنه همه جهان بهش نگاه می کنن.آره می خوام از این به بعد طوری لباس بپوشم که فقط اون خوشش بیاد..

 

(مَنْ کَانَ یُرِیدُ العِزَّةَ فَلِلّهِ العِزَّةُ جَمیعاً. هرکه بزرگی و ارجمندی خواهد, پس بداند که بزرگی همه از خداست 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
…..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` نتايج حاصل از اين نوشتار عبارتند از: 1)حجاب در لغت به دو معناي مانع و پوشش آمده است؛ 2)در قرآن كريم نيز حجاب به معناي مانع به كار رفته است؛ 3)در اصطلاح فقها حجاب را به معناي پوشش به كار رفته است؛ 4)در قرآن كريم به سه گونه حجاب اشاره شده است كه عبارتند از: حجاب پوششي، رفتاري و گفتاري؛ 5)فلسفه حجاب در قرآن عبارت است از: پاسخ به ميل فطري، مهار میل به خود نمایی و کاهش التهاب‌های جنسی الان به نظر شما این دخترایی که حجاب ندارن و می تونم بگم در واقع برهنه هستن به نظر شما عفاف دارن الان؟؟؟ باید بدونید که عفاف به دنبال حجاب میاد..این دو تا لازم و ملزوم همدیگه ان …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` حجاب تنها گنجی است که تمام نشدنی ست.. حجاب حفاظی است درمقابل تیرهای زهرآگین چشم نامحرم... حجاب یعنی حجاب نه هیچ چیز دیگر... امام علی(ع) در وصیت خویش به امام حسن(ع) فرمود:با پوشش و حجابی که برای همسرانت قرار می دهی،چشم آنان را از حرام و هوس باز دار چرا که حجاب برای آنان ثبات و آرامش بیشتری به ارمغان می آورد.از خروج بی رویه زنان از منزل جلوگیری کن زیرا مفاسد دارد و اشخاص نامطمئن را در خانه بر آنان وارد نکن.نامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 106
  • بازدید کلی : 2,406
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ

    کد حرکت متن دنبال موس

    PlaySong.IR

    دریافت کد خوش آمدگویی style="text-align: center;">